AKTUALNOŚCI / Co powinno znaleźć się w dobrej usłudze kamieniarskiej? 

2023-09-07
Co powinno znaleźć się w dobrej usłudze kamieniarskiej? 

Co zatem powinno się znaleźć w 'pakiecie'?

  • 1. Wysoka jakość wykonania: Zakład kamieniarski i kamieniarz powinien cechować się umiejętnościami i doświadczeniem w obróbce kamienia, aby zapewnić wysoką jakość wykonania produktów i usług. Obróbka powinna być precyzyjna, estetyczna i trwała.
  • 2. Indywidualne podejście do klienta: Kamieniarz powinien wysłuchać i zrozumieć potrzeby klienta, a następnie dostosować swoje usługi do jego oczekiwań. Indywidualne podejście do klienta jest istotne, zwłaszcza gdy chodzi o wykonanie spersonalizowanych projektów, takich jak nietypowe pomniki czy rzeźby.
  • 3. Rzetelne doradztwo: Kamieniarz powinien być w stanie doradzić klientowi w wyborze odpowiedniego kamienia, wzoru, koloru i stylu, które najlepiej pasują do danego projektu. Powinien być kompetentny w zakresie właściwości różnych kamieni i umiejętnie wspierać klienta w podejmowaniu decyzji. Nie próbując “wcisnąć” na siłę materiału, który akurat zalega mu na placu. 
  • My nie mamy wielkich zapasów kamienia właśnie z tego względu. Wolimy żeby usługa trwała dłużej, ale żeby materiał był naprawdę dostosowany ściśle do gustu klienta. W tym celu umawiamy się chętnie na składach, w hurtowniach aby dobrać rodzaj materiału, a nawet wybrać konkretną płytę kamienną. Gdyż kamień ma tę właściwość że jest absolutnie niepowtarzalny.
  • 4. Terminowość i profesjonalizm: Dobra usługa kamieniarska powinna być świadczona terminowo, z poszanowaniem umówionych terminów dostawy lub realizacji projektów. Kamieniarz powinien również zachować profesjonalizm w komunikacji z klientem i obsłudze zamówienia.
  • 5. Konkurencyjne ceny: Kamieniarz powinien oferować uczciwe i konkurencyjne ceny za swoje usługi. Koszt powinien być uzasadniony jakością materiałów i wykonania, a klient powinien mieć jasność co do pełnego zakresu usług objętych ceną.
  • Co nie znaczy, że usługa powinna być tania! Uważamy, że dobra jakość materiału, obróbki i obsługi nie może być najtańsza na rynku. Jest to sprzeczność. 
  • 6. Obsługa posprzedażowa: Dobra usługa kamieniarska nie kończy się na dostarczeniu produktu. Kamieniarz powinien zapewnić obsługę posprzedażową, taką jak montaż, czy konserwacja, aby klient był w pełni zadowolony z otrzymanego produktu. Zdarza się, że po latach nagrobek wymaga serwisu. Dobry kamieniarz nie będzie uchylał się przed wykonaniem drobnych napraw.
  • Dobrym zwyczajem jest dokonanie przeglądu wykonanego nagrobka raz na kilka lat. Powinno odbyć się to na wniosek klienta. I nie powinno być darmowe. Wiadomo, że czas pracy i ewentualne materiały kosztują. Zabezpiecza to jednak klienta przed nieszczęśliwymi wypadkami, jakie mogą się zdarzyć z powodu usterek. 

powrót

Polityka RODO

Administratorem Państwa danych osobowych jest KONTRASTOWO:

Pełna treść Polityki Prywatności dostępna jest po kliknięciu na poniższy link i przejściu na stronę. 

Czytaj treść polityki prywatności
x
Polityka Plików Cookies

Nasza strona korzysta z plików cookies. Używamy ich w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas informacji zapisywanych w plikach cookies znajdziesz w polityce plików cookies. Czytaj więcej.